Képzés részletei

Stratégia
Vállalkozásfejlesztés

Formátum:

2x4 óra
online

Kinek szól:

Vállalkozóknak
Cégvezetőknek

Nehézség:

Kezdő
Középhaladó

Tréning időpontja:

2024. december 2., 9:00 - 13:00 és december 3., 9:00 - 13:00

Jelentkezési határidő

2024.12.01
2024-12-22 | 2024-12-02
Jelentkezem

Hol találom, és hogyan “szerzem meg” az új ügyfelet?

Honnan érkezik az új ügyfél? Hogyan tudom megtartani a meglévőket? Hogyan tekinthetek magamra olyan értékesítőként, aki valóban eléri a céljait? Ezen a tréningen választ kapsz arra is, hogy hogyan nő majd céged árbevétele az értékesítés hatékonyságának növelésén keresztül. 

👈 Előtte:

Előképzettség a tréninghez nem szükséges, de ha gyakorló értékesítő, vállalkozó vagy cégvezető vagy, itt saját aktuális problémáidra is válaszokat kaphatsz.

🚀 Utána:

A tréning végére olyan eszköztár lesz a kezedben, amelyet gyakorlatban alkalmazva új ügyfelekre teszel szert, és hatékonyabban tartod meg a meglévőket is. 

👨‍🎓👩‍🎓 A tréning tartalma: 

  • Megtudod, hogy fejleszd az értékesítők készségeit, növeld a csapat teljesítményét és végső soron javítsd a vállalat bevételeit, akkor is, ha ezek a szerepek mind nálad érnek össze.
  • Elsajátíthatod a legújabb értékesítési technikákat és stratégiákat, mint például a hatékony kommunikációs technikákat, a kifogáskezelést, a tárgyalási stratégiákat és a zárási technikákat.
  • Az új készségek és technikák elsajátításával értékesítéssel foglalkozó kollégáid önbizalmát és hatékonyságát növelheted, ami közvetlenül hozzájárul a jobb eredmények eléréséhez.
  • Hogyan gondolkozzunk az ügyfél fejével? – protoperszonák használata
  • Hol és hogyan találom meg az ügyfeleimet? – csatornák és üzenetek
  • Meggyőzés és érvelés alaptechnikái az eladás szolgálatában
  • Személyes és vállalati hitelesség, és ezek szerepe a sales kapcsán
  • Kapcsolatépítés: hogyan lesz értékes network-öd
  • Figyelem – aktív figyelem, értő figyelem és annak használata az értékesítésben

Ezt a tréninget kifejezetten úgy állítottuk össze, hogy növelje a résztvevők szakmai készségeit és kompetenciáit, ami mind hozzájárul a jobb egyéni és csapatteljesítményhez. Résztvevőként magabiztosabbá válsz, hatékonyabban kommunikálsz és tárgyalsz, jobban kezeled az ügyfeleidet, és növelheted a vállalat bevételeit és ügyfélmegtartási arányát.

Oktató

Rébeli-Szabó Ferenc
ügyvezető, vállalati tréner inara.hu

Tanulmányait az Államigazgatási Főiskolán, a BKF-en és a METU-n végezte igazgatás-szervezőként és kommunikátorként, de a RedWood Academy RED, egyéni és csoportos érzelmi intelligencia tréner képzését is elvégezte. 2013-tól tréner és tanácsadó az Inara Consulting-nál, ahol szervezet- és üzletfejlesztési workshopokat, vezetőfejlesztést, üzleti kommunikációs tréningeket tart olyan cégeknél mint a Samsonite, a Daimler AG, a Schindler Hungária, az OTP vagy a Robert Bosch. 2014 óta tanít a Budapesti Gazdasági Egyetem menedzsment tanszékén. Meggyőződése, hogy „A tanulás nem más, mint annak a felismerése, hogy a dolgok megváltoztathatóak.“