GYIK

A Számlázz.hu szakemberei és az Inara Consulting trénerei, akik több évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a vállalkozói tudásátadásban és fejlesztésben. Az Akadémia kínálatában szerepelhetnek olyan oktatási elemek, webinarok, melyek nem felnőttképzési keretek között vagy az Inara Consulting Kft. szervezésében valósulnak meg, hanem egyedileg felkért előadók által. Ezeket minden érintett képzésnél külön feltüntetjük. Az Inara Consulting Kft. felnőttképzési nyilvántartási száma: B/2020/001231

Egyszerűen válaszd ki a számodra / munkatársaid számára leginkább hasznos képzéseinket, és kattints a “Jelentkezem” gombra. A kurzus megrendeléséhez szükséges egy Akadémia fiókregisztráció - függetlenül attól, hogy van-e Számlázz.hu fiókod (mivel kurzusainkra bármilyen egyéni vagy társas vállalkozás jelentkezhet, nem szükséges Számlázz.hu felhasználónak lenniük). Az Akadémia fiókregisztrációt követően néhány egyszerű lépésben eljuthatsz a fizetésig, ezzel a “beiratkozásig”. Előzetes ismeretekre, szakirányú képzettségre vagy speciális Számlázz.hu tudásra nincs szükséged. A képzések szintjét a leírásnál jelezzük (pl. "kezdő / középhaladó"). Amennyiben a képzés a Számlázz.hu ökoszisztéma témájára épül, azt a kurzus leírásánál egyértelműen jelezzük. Egyéni vagy társas vállalkozóként, cégvezetőként vagy alkalmazottként is találhatsz számodra megfelelő képzést.

A telefonszámod kizárólag abban az esetben használjuk, ha a megvásárolt kurzusod kapcsán sürgősen kell szervezési információt megosztanunk. Minden más esetben a megadott e-mailcímen keresünk. Az elérhető Képzéseink listájához, a részletek megtekintéséhez nem kell sem regisztrálnod, sem bejelentkezned. Viszont a jövőben előfordulhat, hogy bizonyos kedvezményeket vagy egyedi ajánlatokat csak Számlázz.hu Akadémia fiókkal, bejelentkezett állapotban érsz majd el. Adataid kezeléséről az Adatvédelmi tájékoztatóban olvashatsz részletesen.

Igen, a két fiók független egymástól. A kurzus megrendeléséhez szükséged lesz egy önálló Akadémia fiókra, és ezzel a fiókkal csak tréningekre tudsz jelentkezni, más Számlázz.hu szolgáltatást nem tudsz igénybe venni. Az itt tárolt céges adataid természetesen nincsenek hatással a Számlázz.hu-ban megadott vállalkozási adataidra.

Nem! A kurzusokra bárki jelentkezhet, aki egyéni vagy társas vállalkozással rendelkezik, vagy társas vállalkozásban alkalmazott. A kurzusok többségéhez nem szükséges üzleti előismeret, sem a Számlázz.hu használatával kapcsolatos tudás. Vannak viszont képzéseink, melyek kimondottan a Számlázz.hu felhasználói számára jelentenek segítséget, ezeket egyértelműen jelezzük a Képzéseink listáján.

Igen! Fiókkal rendelkezhetsz akkor is, ha a vállalkozás nevében te fizeted a kurzusokat, vagy te szervezed a részvételt több kolléga számára. A sikeres megrendelést követően elkérjük a résztvevők adatait, akiket a kurzust szervező Inara Consulting Kft. keres a további részletekkel, illetve a felnőttképzési szerződés megkötésével.

Az Akadémia tréningjeinknek előre, bankkártyával fizetendő ára van. A megrendelés összesítése után a SimplePay fizetési felületére irányítunk, ahol bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki az összeget. A sikeres fizetésről és a megrendelt tételekről egy külön Akadémia e-mailben kapsz visszaigazolást, illetve a SimplePay is küld számodra értesítőt. Az összeg beérkezését követően számlát állítunk ki vállalkozásod számára. Fontos, hogy a megrendelés akkor válik véglegessé, ha azt képzési partnerünk, az Inara Consulting Kft. visszaigazolja számodra (amennyiben az Inara Consulting szervezésében valósul meg a tréning). Kérjük, a fizetésnél - főleg, ha GPay vagy ApplePay opciót választasz - ellenőrizd, hogy a megfelelő céges kártyát terheled-e az összeggel! Jelenleg kizárólag bankkártyás fizetési opciót kínálunk.

A sikeres fizetésről és megrendelés részleteiről e-mailt küldünk neked a fiókodban megadott címedre. Fontos, hogy a megrendelés akkor tekinthető véglegesnek, ha a képzéseket tartó Inara Consulting Kft. visszaigazolja számodra a jelentkezést. A kurzus részleteiről és a további teendőkről az Inara Consulting csapatával fogsz egyeztetni, és ők jelzik, ha valamilyen szervezési változás állna be.

A FAR (Felnőttképzési Adaszolgáltatási Rendszer) által hitelesített tanúsítványt. Ahhoz, hogy a tanúsítványt megkaphasd, a részvételt megelőzően egy felnőttképzési szerződést köt veled a tréninget biztosító Inara Consulting kft.

Elsősorban azzal, hogy a választott kurzus tudása beépül a vállalkozói, cégvezetői mindennapjaidba, és profibban végezheted a feladataidat. Emellett felnőttképzési tanúsítványt adunk az elvégzett kurzusokról, amennyiben az Inara Consulting Kft. szervezésében valósultak meg. Egyedileg szervezett webinarjaink ilyen jellegű tanúsítványt vagy oklevelet nem adnak.

Az Akadémia indulására egy kimondottan kedvező, bevezető árazással készültünk! Egyéb, egyedi kedvezményes lehetőségeket egyelőre nem kínálunk. Fontos viszont, hogy a választott tréningekre a felületen egyszerre leadhatjátok a rendelést - akár több kurzusra, kurzusonként több főt is tudtok egyszerre regisztrálni, ezzel is szeretnénk megkönnyíteni az adminisztrációt.

Bizonyos esetekben természetesen van lehetőség visszatérítésre, ennek feltételeit ÁSZF-ünkben szabályozzuk. Ha a képzés napján nem jelensz meg a tréningen, a befizetett összeg sajnos elvész. Amennyiben a szervező nem tudja megtartani a tréninget, a befizetett összeget megtérítjük. Az azonos című, több időpontban is meghirdetett kurzusok között átjelentkezés nem lehetséges, ilyen esetben a már kifizetett képzés lemondásával és új vásárlással lehet "átfoglalni". Kérjük, hogy az egyes esetekről (lemondás, szervező miatti meghiúsulás, stb.) tájékozódj az Akadémia oldalán elérhető, hatályos ÁSZF-ből! Amennyiben a jelentkezési határidő és a képzés napja között kevesebb, mint 3 nap van, a lemondás feltételeit egyedileg kezeljük. Lemondási szándékod vagy további kérdéseid a Kapcsolat menüpontban jelezheted.

Jelenleg a képzések mindegyike online felületen zajlik, 2x4 órás vagy az előadó által egyedileg meghatározott blokkokban. Partnerünk, az Inara Consulting Kft. vagy a webinart tartó előadónk biztosítja az online eseményhez szükséges technikai hátteret, amiről előzetesen tájékoztatnak. Amennyiben olyan kurzuson veszel részt, amit felvételen rögzíteni szeretnénk, a hozzájárulásodat a megfelelő ponton elkérik a szervezők. A tréningek és webinarok más-más bevonódást tesznek lehetővé a résztvevők részéről, ezt az előadó előzetesen egyezteti veletek. Kérdezési lehetőséged minden esetben lesz.