Képzés részletei
Formátum:
Kinek szól:
Nehézség:
Tréning időpontja:
Jelentkezési határidő
Fintech megoldások a hazai kkv-k pénzügyeiben
💡 Fő témánk:
Fintech a kis-és középvállalkozói pénzügyekben - mi éri meg, mi nem? Milyen trendeket látunk a magyar piacon az elmúlt időszakban?
Akár a drasztikusan növekvő banki költségek, akár egy jelentősebb céges növekedési ugrás nehéz helyzet elé állítja a döntéshozókat: milyen digitális pénzügyi-adminisztrációs megoldásokat építsenek be a vállalkozás életébe. Te mennyire vagy naprakész a legújabb digitális megoldásokkal pénzügyi adminisztrációd, bankolásod kapcsán? Milyen fintech megoldások vannak a kis-és középvállalkozások kezében, melyeket érdemes használni, merre tartanak a hazai trendek?
Egri Szilvia (ügyvezető, FintechGroup) kérdései és felvetései segítségével a témát a piacon 1 éve megjelent neobank, a BinX digitális termékfejlesztési vezetője, Magyar Levente és Kristó Zoltán, a QUiCK-et is fejlesztő Riport Applications Kft. ügyvezetője járja körül.
✅ Ezekről lesz szó:
- KKV-üzleti folyamatokba illeszthető fintech megoldások
- Miben különbözik a fintech-megoldásokra való nyitottság vállalati és lakossági területen? (újdonságok beépítése az üzleti folyamatokba, pénzügyi kockázatvállalás, stb.)
- Amikor a költséghatékonyság és a kényelem is szempont: neobankok a láthatáron
- Magyar fintech fejlesztések a magyar piac sajátosságaira?
A 60 perces webinar ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Kérjük, a Regisztrálok gombra kattintva a felugró űrlapon add meg az adataid! A webinar napján e-mailben elküldjük számodra az online felület egyedi linkjét, melyre kattintva a kezdéskor azonnal becsatlakozhatsz az eseménybe.
Az eseményt rögzítjük, és a regisztrált résztvevők számára visszanézhetővé tesszük.
A címen belüli, kisebb témaváltozások jogát fenntartjuk!
Oktató
Kristó Zoltán a Meyer&Levinson partnereként elsősorban kkv-k számviteli, adózási és szervezetfejlesztési területeiért felelős szakember. Emellett a Riport Applications Kft.-nek is ügyvezetője. Ez utóbbi cég számos számviteli-pénzügyi digitalizációs szolgáltatást fejlesztett az elmúlt nyolc évben, melyek mindegyikének központjában a tanácsadási munka digitalizálása, a könyvelők és és ügyfeleik hatékonyabb kollaborációja áll. Ebből a műhelyből nőtt ki az autokata és az egyre népszerűbb OCR és gépi tanulási technológiákkal felvértezett költségnyilvántartó, a QUiCK. Szabadidejében szívesen ad elő digitalizációs témákban egyetemeken, szakkollégiumokban és könyvelői konferenciákon.