Képzés részletei

Pénzügy
Könyvelés
Jog/Adózás

Formátum:

1x2 óra

Kinek szól:

Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
Vállalkozóknak
Cégvezetőknek

Nehézség:

Kezdő
Középhaladó
Haladó

Tréning időpontja:

2024.december 4., 14-16h

Jelentkezési határidő

2024.12.03
Ingyenes
2024-12-11 | 2024-12-04
Letelt a jelentkezési határidő.

Az elfogadott ViDA csomag hatásai

Az áfaszabályozás kapcsán a következő néhány évben jelentős változásokkal fogunk találkozni, amelyeknek fontos megértenünk az elveit, mozgatórugóit. A fogyasztás helye szerinti szabályozásra, az adóadminisztráció csökkentésére, valamint a digitális kor jelentette kihívásokra és lehetőségekre a következő években izgalmas példákat találhatunk. A közösségi alanyi adómentesség intézménye, a 2024. november 5-én a tagállami pénzügyminiszterek által elfogadott ViDA csomag a vállalkozások széles körére jelentős hatást fog gyakorolni. Az előadás ezeket a változásokat foglalja össze és mutatja meg azt az utat, amely előttünk áll.

🚀A webinar résztvevői az alábbi témákkal ismerkedhetnek meg részletesen:

  • Héa irányelv változásainak alapvető céljai
  • Közösségi alanyi adómentességben rejlő kisvállalkozói lehetőségek 2025. január 1-től
  • ViDA csomag pillérei: számlázás, platformgazdaság, egyablakos bejelentkezés
  • DRR, a számlaadat-szolgáltatás új követelményei
  • Elektronikus számla fogalmának megváltozása
  • Számla adattartalmi változások
  • ViDA csomag ütemterve

A webinar végén van lehetőség kérdéseiteket feltenni, de igyekszünk az esemény közben is a lehető leginkább interaktív kereteket biztosítani. 

A webinaron a részvétel ingyenes, regisztrációhoz kötött. Kérjük, a Jelentkezés gombra kattintva a felugró űrlapon add meg az adataid! A webinar napján e-mailben elküldjük számodra az online felület egyedi linkjét, melyre kattintva a kezdéskor azonnal becsatlakozhatsz az eseménybe. Az eseményt rögzítjük, és a regisztrált résztvevők számára felvételről elérhetővé tesszük.

Oktató

Czöndör Szabolcs
főosztályvezető, NAV Adószakmai Innovációs Főosztály

Czöndör Szabolcs több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező adószakértő, aki az e-kereskedelem, az elektronikus számlázás és az adózás digitalizációjának területén szerzett jelentős ismereteket. Közgazdász-informatikus végzettségének köszönhetően nem csak a jogszabályi változások, hanem azok technikai megvalósíthatósága kapcsán is elismert szakember. Korábban a NAV főosztályvezetőjeként aktívan részt vett az Online Számla projekt szakmai vezetésében, hozzájárulva a számlaadat-szolgáltatás kialakításához. Dolgozott a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágában is. Friss pozíciójában a NAV Adószakmai Innovációs főosztályát vezeti. Rendszeresen tart előadásokat, továbbképzéseket könyvelőknek, szoftverfejlesztőknek.