Képzés részletei
Formátum:
Kinek szól:
Nehézség:
Tréning időpontja:
Jelentkezési határidő
Üzleti stratégia egy változó világban
Ahogy levest sem akkor kezdünk főzni, amikor megéhezünk, a cégünk haladási irányát sem menet közben fogjuk kitalálni. Ha a problémák kialakulása előtt gondolkodunk el a megvalósítandó stratégián, sokkal nagyobb eséllyel érjük el célt, a sikeres és jól működő bizniszt.
👈 Előtte:
Előképzettség a tréninghez nem szükséges, de ha gyakorló vállalkozó vagy cégvezető vagy, itt saját aktuális problémáidra is válaszokat kaphatsz.
🚀 Utána:
A tréning végére az üzleti stratégia elkészítésének eszköztára áll rendelkezésedre a hosszú távú tervezéshez, és a sikeres cégépítéshez.
👨🎓👨🎓A tréning tartalma:
Cégvezetőként vagy vállalkozóként legtöbbünknek kihívás, hogy a világban zajló változások egyre inkább kiszámíthatatlanok, miközben azok alapvető hatással lehetnek cégünk működésére most és a jövőben is.
- Hogyan tudok ebben a környezetben stabil és rugalmas maradni?
- Hogyan, milyen irányba tudom a céget fejleszteni?
- Hogyan tudom az „itt és most” igényeket, helyzeteket a hosszú távú, stratégiai gondolkodással összehangolni?
- Hogyan tudok jó stratégiai tervet készíteni? Kell egyáltalán?
🎯 A tréning célja, hogy a résztvevők megértsék, mit jelent a stratégia a mindennapi gyakorlat szempontjából.
- Milyen lépései vannak a tervezésnek, mit érdemes figyelembe venni ennek során.
- Melyek az alapvető tervezési és döntési eszközök és modellek?
- Mit jelent, és hogyan lehet hosszú távon gondolkodni és tervezni abban az állandóan változó és kaotikus környezetben, amely körülvesz minket?
- Hogyan érthetjük meg a cégünket körülvevő világot („BANI”, azaz törékeny, szorongással teli, kaotikus és érthetetlen)
- Milyen tervezési eszközöket használjunk? (SWOT, PEST, PESTEL, LoNGESTEL)
- Hogyan gondolkodjunk rövid- és hosszú távon? Hogyan készülünk fel “a második görbére”
💪 A tréningen részt vevők képesek lesznek:
- a saját vállalkozásukkal kapcsolatban megfogalmazni és megválaszolni a stratégia – stratégiai tervezés – stratégiai gondolkodás témakörének alapvető kérdéseit,
- megismerkednek a hosszú távú gondolkodást segítő módszerekkel,
- a stratégiai tervezéshez használható eszközöket ismernek meg,
- megértik, hogy mit jelent, miért fontos és hogyan működtethető a helyzetelemzés – információgyűjtés, adatelemzés – rendszeres visszajelzés – és újratervezés folyamata.
Oktató
Terjéki Judit tréner, Watson team coach, ultrarövid terápiás konzulens és tanácsadó (HR, szervezetfejlesztői, folyamatmenedzsment, és projektvezetői tapasztalattal). Thomas DISC és TEIQue szakértő. Pénzügy szakos közgazda és HR menedzsment szakközgazda, mindkét végzettségét a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte. 14 évnyi vezetői tapasztalatát különböző – többnyire multi – HR vezetői pozíciókban szerezte, több mint 20 szervezetfejlesztési projektben vett részt projektvezetőként, illetve tanácsadóként, fejlesztőként. Több mint 10 év tréneri tapasztalattal rendelkezik, és részben a tréningekhez, részben a szervezetfejlesztési programokhoz kapcsolódóan egyéni fejlesztési folyamatokat is vezet. Olyan cégekkel dolgozott már együtt, mint a Szerencsejáték Zrt., Vodafone Magyarország Zrt., HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt., Magyar Telekom Nyrt., Szerencsejáték Zrt., vagy a Vodafone Magyarország Zrt. Vallja, hogy a tréning akkor igazán hatékony, ha gyakorlati tudást is átad: “Számomra ez a tréneri munka legizgalmasabb része: nem egyszerűen egy tananyagot adok át, hanem élményekhez juttatom a résztvevőket. A tréningeken mindig figyelek arra, hogy a résztvevőknek legyen lehetőségük arra, hogy tudatosítsák a tréningen tanultakat és megélteket, és akár konkrét cselekvési terveket dolgozzanak ki.”